timax писал(а):Взято из фейсбук у Siarhiej Navumchyk:Лукашэнка любіць казаць пра “эканамічную катастрофу” пачатку 90-х (як вынік Незалежнасьці і распаду СССР). Вось апошнія дні без Лукашэнкі (ён ужо абраны, але яшчэ не ўступіў у пасаду). МАЗ – нягледзячы на “разорванные связи с бывшимим республиками» - засвоіў выраб аўтобусаў. Такая вось “катастрофа”.
Коментарии:Владимир Чуденцов Дарэчы, ён па афiцыйнай лiцэнзii нямецкай кампанii Neoplan гэтую вытворчасць засвоіў. Толькi-толькi пачалося прадуктыўнае супрацоўнiцтва з Еўропай... i прыйшла калгасная кодла, якая ўсё сапсавала.
Кстати говоря производство автобусов - это единственное за счёт чего сегодня МАЗ ещё держится.
А другой пример Гомсельмаш - самое убыточное машиностроительное предприятие - это полностью " заслуга" Лукашенко. Убытки сейчас 50 млн. $ за квартал. В отличие от лицензионных автобусов, комбайны просто передрали без всяких лицензий. Кстати говоря российский Ростсельмаш в таких же условиях работает на полную загрузки и с большой долей экспорта.






